Ramowy rozkład dnia

  1. Ranek

    • Przychodzenie dzieci, zajęcia zespołowe i indywidualne, kompensacyjno-wyrównawcze, rozwijanie zainteresowań. Ćwiczenia poranne.
    • Przygotowanie do śniadania. Śniadanie godz. 8.30
  2. Zajęcia dydaktyczno- wychowawcze kształtujące:

* Umiejętności społeczne. * Umiejętności językowe. * Umiejętności poznawcze. * Umiejętności artystyczne. * Umiejętności ruchowe. * Umiejętności matematyczne. * Gotowość do nauki czytania i pisania.

  • Zabawy w ogrodzie ok. godz. 10.45.

– Przygotowanie do obiadu. Obiad godz. 11.45 – Odpoczynek po obiedzie (dzieci młodsze- leżakowanie)

3.  Zajęcia popołudniowe.

  • Podwieczorek ok. godz. 14.45.
  • Zajęcia dodatkowe.
  • Czytanie dla dzieci.
  • Podsumowanie wrażeń.
  • Działalność teatralna.
  • Działania zespołowe, prace indywidualne.
  • Zabawy na powietrzu ok. godz. 14.30
  • Rozchodzenie się dzieci do domu.